Kesälehti Lännen Helmi on ilmestynyt jo vuosikausia joka vuoden kesäkuussa tuoden mukanaan listauksen kesätapahtumista alueellamme laajemmalla kattauksella kuin muut vuoden lehdet. Lännen Helmi listaa alueen tapahtumat, tuo esille alueen kesäteatterit, ja tänä vuonna sisältöteeman on alueidemme lähituotanto palveluineen ja tuotteineen jälleen uudella tavalla.

Lännen Helmessä on myös alueen kuntien ja kaupunkien kesäterveiset, sekä totta kai kesäisiä tarjouksia paikallisilta yrityksiltä. Näitä mainospaikkoja on vielä jäljellä, ja omalle yritykselle oman mainospaikan voi varata Ykkös-Lohjan mediamyynnistä.

Printti ei ole kuollut

Jokainen meistä on varmasti huomannut, kuinka parin rauhallisemman vuoden jälkeen paperiset jakelumainokset ovat lisääntyneet. Suurin osa isoista valtakunnallisista ketjuista on palannut printin pariin huomattuaan, ettei pelkkä digimainonta riitäkään.

Kokonaisvaltainen markkinointi: lehtimainontaa ei pidä unohtaa

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan ihmiset luottavat neljä kertaa enemmän printtiin kuin sosiaaliseen mediaan, tai että ihminen joka lukee mainoksen lehdestä, käyttää 30 % enemmän aikaa myös kyseisen mainostajan sosiaalisen median mainoksiin?

On myös tutkittu printtiä mainostamisen tuloksellisuuden suhteen. Tutkimusten mukaan sijoittamalla 5 % markkinointibudjetista lehtimainoksiin, saadaan keski-määrin 90 % nousu ROI:hin? Lähde: Sappi Europe

Lännen Helmi kattaa kesällä ison alueen

Ykkös-Lohjan normaalin viikkojakelun saa noin 25000 lohjalaista kotitaloutta, ja lisäksi lehteä on 875 kappaletta jaossa alueemme kaupoissa nippujakeluna. Lohjan lisäksi Ykkös-Lohja tavoittaa viikoittain myös yli 7000 nummelalaista kotia ja yli 1600 siuntiolaista kotia – nyt tämän perusjakelun lisäksi Lännen Helmi tavoittaa myös koko Vihdin, Karkkilan, Kirkkonummen Veikkolan ja keskustan alueet sekä lisäjakeluna vielä Inkoota – kaikkiaan noin 55 000 kotitaloutta tulee kesäkuussa saamaan kesälehti Lännen Helmen, eli alueella toimivan yrityksen on hyvä olla tässä mukana, näyttämässä alueelle tuleville kesäasukkaillekin omat tarjouksensa ja palvelunsa.

Yhteenvetona voidaan todeta, että vaikka verkkomainonta kasvaa edelleen, lehtimainonta on edelleen tehokas tapa mainostaa yritystä ja tavoittaa kohdeyleisöjä. Nyt Lännen Helmi tarjoaa tähän kaikille alueen yrittäjille oivan mahdollisuuden.

Ykkös-Lohjan tarjoamat mediamahdollisuudet

Nosta kesän mainoskampanjasi uudelle tasolle. Kesäkuussa LÄNNEN HELMI 7.6. 55000 taloutta, heinäkuussa MÖKKILEHTI 5.7. 45000 taloutta ja kesämökkijakelu, ja vielä elokuussa MIELI VIRKEÄKSI 3.8. 35000 taloutta ja kesämökkijakelu – ja mikä parasta, meidän kauttamme mainoksesi näkyy myös sosiaalisessa mediassa alueellisesti, ja mikäli otit PR-artikkelin, se löytyy myös Googlesta mökkiläistenkin luettavaksi!

KO