Mainostaminen ja mainonta on muuttanut rutkasti muotoaan vuosien varrella. Suomessa esimerkiksi mainonta on kulkenut jo satavuotisen taipaleen ja kehittynyt yhtä lailla vuosien varrella aiempaa tehokkaammaksi. Siinä missä sata vuotta sitten mainokset ja mainonta oli keskittynyt ihmisten väliseksi puskaradioksi tai painetun printin sanoiksi, mainonta on nykyisin enenevissä määrin siirtynyt internetin myötä verkkoon.

Vaikka mainonnan muoto ja tyyli on vuosien varrella ottanut suuria harppauksia eteenpäin, mainonnan tehtävät ovat jokseenkin aina olleet samanlaiset. Mainoksilla on haluttu välittää ihmisille tietoa erilaisista tuotteista ja palveluista, kuten vaikkapa kuluvan kauden herkuista – tai uunituoreista valikoimista. 

Tämän lisäksi mainonnan tehtäviin on kuulunut ihmisten asenteiden ja mielikuvien luominen ja muokkaaminen. Tällaisiin esimerkkeihin kuuluu ekologisuudesta kertominen ja siihen liittyvän elämäntavan hyötyjen jakaminen niin ihmisille kuin muulle maailmallekin. Yhtenä mainonnan tehtävänä pidetään myös sitä, että se saa ihmisissä aikaan tietynlaisen sysäyksen toiminnan suuntaan, kuten ostopäätöksen tekeminen – tai sen helpottaminen.  

Vaikka mainoksilla on yleisesti ottaen negatiivinen kaiku ihmisten mielissä, on niiden yleistehtävät todellisuudessa hyvinkin tärkeitä. Mainonnan kaiun takana ovat oikeastaan ne kanavat, jotka mainontaa ylipäätään välittävät. Mikäli mainonta on tunkeilevaa ja hankalaa, on sitä ymmärrettävästi raskasta lukea ja sisäistää. Sellainen mainonta, joka toimii esimerkiksi verkossa ihmisten aikataulujen mukaan ja vielä niitä huimasti helpottaen, on mainonnan tarjoaminen juuri oikeaan tapaan, aikaan ja paikkaan. 

Mainosten lukeminen on helppoa verkossa

Nykyajan ihmiset haluavat saada mainonnan välittämän tiedon itselleen mahdollisimman vaivattomasti ja nopeasti. Tämä on mahdollista esimerkiksi verkossa toimivien mainoksia välittävien palveluiden avulla. 

Verkossa toimii siis tänä päivänä monia mainoksia kokoavia ja välittäviä palveluita. Kimbino on tällainen palvelu. Sieltä saat helposti ja vikkelästi käsiisi yritysten uusimmat ilmaislehtiset, kuten Lidl tarjouslehti.

Kimbinon avulla saat tietoosi uusimmat mainokset

Kimbinon verkkosivuilla vieraillessasi saat tietoosi niin supermarkettien kuin elektroniikka-alan yritystenkin uusimmat tarjoukset sekä viimeisimmät ilmaisjakelulehtiset. Näin ollen sinun ei enää tarvitse orjallisesti odottaa paperipostin ilmestymistä vaan voit itse halutessasi tarkistaa tuoreimmat tarjoukset. 

Kimbinon verkkosivuilla voit halutessasi personoida oman mainospostin siten, että saat tietoa vain niiden yritysten mainospostista, josta itse haluat vastaanottaa tietoa. Personointi onnistuu rekisteröitymällä Kimbinon verkkosivuille. Rekisteröinti on helppoa ja nopeaa – ja se onnistuu kätevästi Facebook-tilin avulla.

Palvelu auttaa myös ostosten tekemisessä

Viikoittaisten ilmaisjakelulehtisten avulla Kimbino auttaa sinua tekemään ostopäätöksiä helpommaksi, esimerkiksi K-Citymarket -kaupassa. Palvelu auttaa sinua sen ohella myös säästämään rahaa, kun olet tietoisempi eri yritysten tarjouksista. 

Verkkosivuilla voit halutessasi hakea ilmaislehtiä eri yritysten nimellä – tai suodattaa hakua kategorioittain. Valitessasi kategorioiden välillä voit nähdä uusimmat tarjoukset niin ruokakauppojen kuin huonekalukauppojen valikoimastakin.

Kimbino tuo tietoosi uusia tuotteita ja pitää sinut ajantasalla eri sesongeista

Reaaliajassa päivittyvät yritysten mainokset auttavat sinua pysymään kärryillä eri sesonkien tuomista erikoisista tarjouksista. Tällä hetkellä näin kesän päätyttyä on esimerkiksi käynnissä yrityksillä erilaisia koulunaloituskampanjoita (esimerkkinä kirja- ja vaatekaupat). Ruokakaupoissa on lisäksi tarjolla syksyn satokauden herkkuja, joista voi valmistaa niin maistuvia arkiruokia kuin juhlallisempia illallisiakin. Näiden lisäksi myynnissä on myös kesän jäljiltä varastoon jääneitä tuotteita eri yrityksien hyllyllä erittäin edulliseen hintaan. Ota avuksesi vaikkapa Kärkkäinen tarjouslehti.

Kimbinosta löydät nämä kaikki ja paljon muita tarjoustuotteita sekä ajantasaista tietoa ilmaislehtien avulla.

Verkossa luettavissa mainoksissa on vain hyötyjä

Verkossa luettavien mainosten hyödyt ei rajoitu vain paikka- ja aikariippumattomuuteen. Ajattomuuden ja paikattomuuden ohella saat tietoa eri yritysten ja liikkeiden tarjouksista ajantasaisesti. Reaaliaikaisuuden vuoksi voit tarkistaa älylaitteen avulla viimeisimmät mainokset vaikka vielä kaupassa ollessasi. 

Verkossa olevien mainosten hyötyihin kuuluu siis ehdottomasti se, että ne ovat ajantasaisesti mukana juuri siellä missä sinäkin – ja ovat aina katsottavissa omasta älylaitteestasi silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.