Kuumat aiheet
  • Miksi vakuudeton laina kannattaa kilpailuttaa?
  • Älylaitteet kannattaisi suojata – vaikka Norton suojausohjelmistolla
  • Keittiöltä halutaan ajattomuutta sekä helppohoitoisuutta
  • Väärennettyjä puhelimia ja maksutositteita, vakavaa piittaamattomuutta liikenteessä ja ravintolavarkaat vauhdissa
  • Remontoinnissa suomalaiset luottavat neutraaleihin valintoihin ja vaaleisiin sävyihin.
  • Kevääseen paremmalla kehon kunnolla ja voimalla
  • Asuntokauppa ja talon kuntotarkastus – miksi kunto on hyvä selvittää ennen kaupantekoa?
  • Eduskuntavaalit ovat jo aivan ovella
  • Puolustusministeri Antti Kaikkonen: Turvallisuus on tärkeitä
  • Tässä ovat Lohjan seudun parhaat juhlatilat!
Skip to content
  • Digipalvelut
  • Yhteys-ja mediatiedot
25.3.2023
Skip to content
  • Uutiset
    • Yle kotimaan uutiset
    • Urheilu-uutisia muualta
    • Taloussanomat
    • Viihdeuutisia
  • Artikkelit
    • autot
    • harrastukset
    • hyvinvointi
    • koti ja asuminen
    • kulttuuri
    • matkailu
    • Ruoka
    • talous
      • Taloutta, uutisia ja mielenkiintoista sisältöä
    • urheilu
    • viihde
    • vihjecorner 1×2
    • yhteiskunta
    • yrittäminen
  • Kotinurkkaus
  • Palvelut
    • Ajantasalla oleva lainavertailu
    • Markkinointi ja mainonta Lohjan alueella
    • Vaatekauppoja naisille
    • Vaatekauppoja miehille
    • Pakoon yksinäisyyttä
    • Ravintolat
    • Työpaikat
    • Kuolinilmoitus ja muistokirjoitus
    • Kaikki osastot
  • Sinäkö Se Oot
    • Sinäkö Se Oot
    • Sinäkö se oot ohjeet
  • Ykköstori
  • Lehdet
    • Arkisto
    • Lännen Helmi arkisto
  • talous

Yrityksen ulkoinen näkyvyys

Päätoimittaja 12.2.2018
  • autoteippaus
  • ikkunateippaus
  • lohja
  • omalogo
  • työasu
  • työvaate
  • vaatemerkintä
  • Virkkala
  • talous
Päätoimittaja 12.2.2018

Yritys voi markkinoida itseään monella tavalla ja monessa mediassa. Lohjan Virkkalasta toimiva OmaLogo Oy auttaa yrityksiä ulkoisen näkyvyyden kanssa tarjoten erilaisia ratkaisuja, joilla yritys ja sen palvelut tulevat paremmin esille.

  • Hyvä esimerkki on auton teippaus. Ei sen tarvitse olla kummoinen teippaus kun se huomataan, ja jos pakettiauto liikkuu paljon ja on parkissa työkohteissa- tekstit ja logot huomataan ja auto toimii markkinointivälineenä siinä samalla kun sillä liikutaan, kertoo OmaLogon teippari Mikael Pitkänen.

Siinä missä autoteippaus on rakennusalalla ja monella muulla alalla, joilla on käytössä pakettiautoja itsestään selvä vaihtoehto – myös konsultit ja liikkeenharjoittajat voisivat käyttää omia autojaan markkinointivälineinä.

  • Olemme tarroittaneet ravintoloiden ja kahviloiden autoja mutta tähän mennessä vähemmän sitten näiden muiden toimijoiden, mikä sinällään on kummallista sillä esimerkiksi verrattuna lehtimainokseen, yksi autoteippaus ei paljoa enempää maksa kuin yksi lehtimainos + se on näkyvillä pidemmän aikaan.

Tärkeintä on pitää kaikessa medianäkyvyydessä – on se sitten se oma auto, nettisivu, lehtimainos tai some-kanavat, se oma näkyvyys saman tyylisenä – sama logo aina käytössä ja mielellään samat värit toistuen, joten kun potentiaalinen asiakas näkee viestin, voi hän yhdistää tiedostamattaan sen jo aiemmin näkemäänsä mainokseen. Ihmisen mieli ja aivot ovat varsin automaattisia näitä asioita tehdessään, emmekä me voi sillä yhtään mitään – siksi on tärkeätä miettiä miltä se oma yritys näyttää ulospäin – siinä yrityksiä voivat auttaa mm lohjalaiset ER-tuki sekä Kettu Markkinointi.

Autoteippausten lisäksi yritys, jolla on kivijalkaliike, voi hyödyntää liiketilansa ikkunat oman tuotemerkkinsä ja tuotteidensa esille tuomiseen – tässäkin tärkeintä on säilyttää ne samat värit, logot ja kuvat kuin muussakin markkinoinnissa ja OmaLogo pystyy toimittamaan myös ikkunateippaukset.

  • Tänä talvena ikkunoiden teippauskeikat ovat olleet haasteellisia koska pitkälle tammikuuta meillä oli lämmintä ja yritykset ehtivät tilata ikkunateippauksia. Nyt niitä on itseasiassa pari jonossa asti odottamassa hieman leudompia säitä. Itse teippi kyllä saadaan kiinni ikkunaan, mutta ikkunan tulee olla puhdas teipattaessa ja teipparin itsensä on hyvä olla hyvin pukeutunut, kun teipataan kylmässä ilmassa – meillä tuo tavoite on siellä +5 asteen tietämillä.

Kun sitten auto ja ikkunat ovat hoidettu, on aika lisätä myös työasuun firman nimeä ja logoa. OmaLogo tekee sen lämpöpainamalla. Yleensä painettavat merkit ovat yksi tai kaksivärisiä ja ne tehdään suoraan siirtomateriaalilla mutta moniväriset logot tulostetaan ensiksi ja siirretään sitten lämmön avulla vaatteisiin. OmaLogosta saat myös vaatteet niin liiketiloihin, rakennuksille kuin vaikkapa ravintoloihin.

  • Näiden autojen, vaatteiden ja ikkunoiden lisäksi teemme myös tavallisia julisteita, ulkomainoksia, bannereita, kylttejä, opasteita – kannattaa tulla käymään Virkkalantie 2:ssa tai laittaa sähköpostia myynti@omalogo.fi ja kysyä lisää mahdollisuuksista ja toimitusajoista. Vaatteet meillä on tilattavissa suoraan verkkokaupasta https://omalogo.skypro.fi

Share this:

  • Jaa Facebookissa(Avautuu uudessa ikkunassa)
  • Jaa LinkedIn:ssä(Avautuu uudessa ikkunassa)
  • Jaa Twitterissä(Avautuu uudessa ikkunassa)
  • Jaa WhatsApp palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa)

Aiheeseen liittyy

  • autoteippaus
  • ikkunateippaus
  • lohja
  • omalogo
  • työasu
  • työvaate
  • vaatemerkintä
  • Virkkala
  • talous

Päätoimittaja

Related Posts

Miksi vakuudeton laina kannattaa kilpailuttaa?

Asuntokauppa ja talon kuntotarkastus – miksi kunto on hyvä selvittää ennen kaupantekoa?

Oman talouden tasapainoitus

Kirkkopitäjästä teollisuusmahdiksi

Kierrättäminen Lohjalla

Artikkelien selaus

PREVIOUS Previous post: Muista ystävää
NEXT Next post: Tuulilasin merkitys ajoneuvolle ja turvallisuudelle voimakkaassa kasvussa

Oma mainos lehteen tai digiin?

Tilaa uutiset sähköpostiisi!

Kirjoita sähköpostiosoite jolla tilaat sähköpostiisi ilmoitukset blogin uusista artikkeleista.

Vaateostoksille verkossa

Lastenvaatteet netistä suoraan kotiin

Suosituimmat artikkelit juuri nyt

  • Mitä kulttuuri on?
  • Lohja 700-vuotta ja Ykkös-Lohja
  • Lidlin uusi kauppa Lohjalla nousemassa Lempolan liikenneympyrän viereen
  • Miksi vakuudeton laina kannattaa kilpailuttaa?
  • Operart esittää operetin Iloinen Leski
  • Internetin nopeus kannattaa miettiä käytön ja laitteiden määrän mukaan
  • Kirkniemen paperitehdas uuteen omistukseen
  • Cafe Lauri avaa jälleen ovensa
  • Biltema ja McDonalds Lohjalle
  • Huolehdi, että lapsi matkustaa turvallisesti – huomioi uuden lain muutokset

Sijoituspalveluita

Tilaa uutiset sähköpostiiisi

Kirjoita sähköpostiosoite jolla tilaat sähköpostiisi ilmoitukset Ykkös-Lohjan uusista artikkeleista.

Liity 1 672 tilaajien joukkoon

Mainos

Järkevä kuluttaja

Mainos mediaamme?

  • Digipalvelut
  • Yhteys-ja mediatiedot

Lohjan kaupungin tiedotteet

Lue tästä

Lohjalla tapahtuu

Viimeisimmät artikkelit

  • Miksi vakuudeton laina kannattaa kilpailuttaa?
  • Älylaitteet kannattaisi suojata – vaikka Norton suojausohjelmistolla
  • Keittiöltä halutaan ajattomuutta sekä helppohoitoisuutta
  • Väärennettyjä puhelimia ja maksutositteita, vakavaa piittaamattomuutta liikenteessä ja ravintolavarkaat vauhdissa
  • Remontoinnissa suomalaiset luottavat neutraaleihin valintoihin ja vaaleisiin sävyihin.
  • Kevääseen paremmalla kehon kunnolla ja voimalla
  • Asuntokauppa ja talon kuntotarkastus – miksi kunto on hyvä selvittää ennen kaupantekoa?
  • Eduskuntavaalit ovat jo aivan ovella
  • Puolustusministeri Antti Kaikkonen: Turvallisuus on tärkeitä
  • Tässä ovat Lohjan seudun parhaat juhlatilat!
  • Lohjan kaupunginvaltuusto palautti Lohja Areenan käsittelyyn
  • Unto Monosen kaihoissa satumaatangoa Lohjalle

Arkistot

Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Evästekäytäntömme
  • uutiset
  • talous
  • kulttuuri
  • matkailu
  • yhteiskunta
  • urheilu
  • harrastukset
  • autot
  • hyvinvointi
  • koti ja asuminen
  • Kotinurkkaus
  • Muut
  • vihjecorner 1×2
  • viihde
(C) 2018 Kettu Julkaisut Oy - Ykkös-Lohja