Ykkös-Lohja ilmestyy aina keskiviikkoisin Lohjalla, mutta myös Nummelaan. Lehteä jaetaan pelkästään Nummelaan 7000 kotitalouteen joka keskiviikkoa ja kerran kuukaudessa laajennetussa jakelussa vielä lisäksi Nummelan haja-asutus alueelle 900 talouteen sekä Jokikuntaan 250 talouteen, Ojakkalaan 800 ja Vihtiin 3500 lehteä ja Karkkilaankin 5300 lehteä – ja näin on tehty jo vuosia.

Ykkös-Lohja ja Nummela

Vuosien varrella Ykkös-Lohjan digipalvelut ovat tuottaneet kotisivuja useille vihtiläisille ja nummelaisille yrityksille, sekä sisältöä sosiaaliseen mediaan – mediapalvelut ovat siis sisältäneet viime vuodet paljon muutakin kuin tämän kädessäsi olevan lehden – tai voihan olla että olet yksi niistä tuhansista, jotka lukevat lehden ja artikkelit Ykkös-Lohjan verkkosivuilta.

Ykkös-Lohja ja Kettu Julkaisut Oy on pyrkinyt viimeiset vuodet luomaan paikallisille yrityksille palvelumallin, mikä mahdollistaa yhdestä paikasta tilaamalla sekä kotitalouksiin jaettavan printtilehden sivuilla mainostamisen, että myös digitaalisen markkinoinnin ja mainostamisen paikallisesti.

Siinä missä monet tarjoavat Google- tai Facebook, Instagram mainontaa, me paikallisena mediatalona tarjoamme paikallista näkyvyyttä erilaisille verkkosivustoille, joita olemme luoneet paikallisten yritysten käyttöön.

Olemme myös jo vuosia hyödyntäneet varsinkin Facebookin paikallisia kanavia luoden omat sivut niin Vihdin ja Nummelan, kuin myös Karkkilan ja Lohjan alueille, sekä tarkemmin mm. Veikkoinkorven, Lempolan ja esimerkiksi Pappilankorven ja Muijalan alueille.

Nykyaikana jo vuosikymmeniä sitten markkinointitunneilla opetettu mediamix on entistä helpompi toteuttaa, sillä kanavia on tarjolla paljon.

Kettu Julkaisut voi auttaa yrityksiä näkyvyyden suhteen suoraan koteihin jaettava Ykkös-Lohjan lisäksi myös monien digikanaviensa kautta, joten tämän kevään ja tulevan kesän mainoskampanjat kannattaa miettiä ottaen mukaan omaan mediapakettiin kettujen tarjoavat monipuoliset kanavat, sekä sisältöpalvelut.

Esimerkiksi PR-artikkelit toimivat loistavasti lehden välityksellä, ja samaiset artikkelit tulevat nähtäville myös avoimesta verkkosivuille, ja ovat sieltä löydettävissä vuosia suoraan Google haun kautta. Tarjolla on myös verkkosivuja kuten www.vihdinravintolat.fi, joiden sivustoilla voimme julkaista näitä PR-artikkeleita tai yrityksen mainoksia.

PR-artikkeli on toimittajan tekemä artikkeli, jonka sisältöön tilaaja voi vaikuttaa aivan eri tavalla kuin tavalliseen lehtiartikkeliin, joka on aina toimittajan oman näkemyksen mukainen, mutta tarkastettu artikkeli.

Jos sinulla on paikallinen yritys, ja PR-artikkeli tai mainoskampanja sopisi omiin yrityksen tavoitteisiin keväälle ja kesälle, kannattaa ottaa ajoissa yhteys lehden mediamyyntiin, sillä parhaat lehden mainospaikat menevät nopeasti – mutta onneksi jokainen sivu lehden sisälläkin on toimiva mainosväline – ihan tutkitusti.

KO