Tänäkin kesänä Lohjalle, Vihtiin ja lähiympäristöön tulee kesän aikana tuhansia kesäasukkaita. Toiset tulevat käymään päiviksi, toiset viettävät viikkoja – oletteko huomioineet nämä väliaikaiset asukkaat mitenkään omassa mainonnassanne sekä markkinoinnissa? Me haluamme nyt muistuttaa ja kertoa, että meillä on teille paketti joka tuo tarjouksenne sekä paikallisille asukkaille, että kesämökkiläisille tehokkaasti ja toimivasti!

Miten koostetaan toimiva paikallinen kampanja

Ykkös-Lohja tuottaa yrityksille näkyvyyttä ensisijaisesti Ykköslohjan viikkolehden sivuilla, mutta myös www.ykkoslohja.fi sivun kautta, jolla joka kuukausi käy lähes 20 000 lukijaa. Tämän lisäksi Ykkös-Lohja tekee yhteistyötä mm. ER-tuen ja Omalogo Oy:n kanssa ja mahdollistaa saman mainoksen näkymisen noin kymmenessä eri paikallisessa verkkosivustossa sekä sosiaalisen median kanavissa – tämä tuon toiset 20 000 näkökertaa mainoksille helpostikin. Näin lehtimainos saa kesän aikana näkyvyyttä myös digitaalisilla alustoilla, joilla mökkiläiset satunnaiset myös vierailevat.

Artikkeli auttaa Googlessa – Lehtimainos toimii lehdessä – Digimainos tuo näkyvyyttä paikallisesti sosiaalisessa mediassa – ja nämä kaikki saat meiltä yhdessä kampanjassa!

Kari Oksanne ja Bo Llinqvist, Ykkös-Lohjan mediamyynti

Google on yhä se hakukoneista ykkönen – otetaan siitä hyöty PR-artikkelilla

Koska ihmiset nykyään käyttävät Googlea ensisijaisena hakumenetelmänään, on yrityksille tullut entistä tärkeämmäksi kertoa omasta toiminnastaan ja palveluistaan omilla verkkosivulla, tai yleensäkin netissä. Tähän Ykkös-Lohja tarjoaa loistavan vaihtoehdon PR-artikkeleiden muodossa. PR-artikkeli on yritysmainos, joka tehdään artikkelin muotoon, julkaistaan lehdessä, mutta myös verkkosivuilla, josta Google sen indeksoi nopeasti ja tuo myös kesäasukkaille löydettäväksi. Näitä PR-artikkeleita luetaan satoja kertoja, mikäli niiden sisältö sattuu vain osumaan ihmisten etsimien asioiden kanssa – eli hakusanat osuvat!

Lisäksi Ykkös-Lohjan verkkosivuilla julkaistu yritysartikkeli linkin kanssa nostaa myös mainostettavan yrityksen oman verkkosivuston arvoa Googlen silmissä ja tekee siitä helpommin löydettävän.

Kesäkampanja suunnitellusti

Tavoita sekä perusasiakkaat että kesälomalaiset!

Oletko koskaan kuullut PR-artikkelista? Se tarkoittaa artikkelin muotoon tehtyä mainosta, kuten esimerkiksi: Esperin terapiakoira Severi Tällaisen artikkelin toiminta on kaksiosainen: toisaalta se on luettu lehdessä, ja toisaalla se luetaan netissä – se nimittäin löytyy hyvin Googlessa, kokeile vaikka hakea Googlessa terapiakoira Severiä, niin huomaat itse. PR-artikkeleita on Ykkös-Lohjassa tehty jo kymmenkunta vuotta ja jokainen artikkeli löyty myös netistä – ja itse tilaus toimii:

  1. asiakas tilaa PR-artikkelin (1/4s, 1/2s tai koko sivun, Severi oli 1/2s)
  2. toimittaja sopii tapaamisen, tekee haastattelun, ottaa valokuvat, ja tekee artikkelin – jonka te saatte tarkistaa ja muuttaa halutessanne
  3. tarkastuksen jälkeen artikkeli julkaistaa halutussa lehdessä kuten Lännen Helmi + netissä www.ykkoslohja.fi sivustolla

PR-artikkelin hinnat:

1/1s …. 1.699€ + alv

1/2s …. 790€ + alv

1/4s … 429€ + alv

Nosta kesän mainoskampanjasi uudelle tasolle. Kesäkuussa LÄNNEN HELMI 7.6. 55000 taloutta, heinäkuussa MÖKKILEHTI 5.7. 45000 taloutta ja kesämökkijakelu ja vielä elokuussa MIELI VIRKEÄKSI 3.8. 35000 taloutta ja kesämökkijakelu – ja mikä parasta, meidän kauttamme mainoksesi näkyy myös sosiaalisessa mediassa alueellisesti, ja mikäli otit PR-artikkelin, se löytyy myös Googlesta mökkiläisten löytämänä!

Meiltä Ykkös-Lohjasta saat tarvittaessa myös sen lehtimainoksen tekemisen. Kuten olemme tehneet mm. nämä mainokset:

Kysy kampanjasta heti: kari@ykkoslohja.fi

Yhteenveto

Kesän kokonaiskampanja sisältäen lehtimainokset + artikkeli + digialustojen mainokset antaa yritykselle mahdollisuuden kontaktoida sekä alueen omat asukkaat että tuhannet kesäasukkaat – miksi et kokeilisi, ja tekisi kunnon tuloksen tulevana kesänä, tai ainakin mahdollistaisit sen olemalla näkyvillä tarjouksellasi alueellisesti!

Myynti, mediatila Ykkös-Lohjassa

Bo Lindqvist p. 044-9835 104bo@ykkoslohja.fi

Kari Oksanen p. 010- 327 4230kari@ykkoslohja.fi (digimarkkinointi)

Pienet tapahtumailmoitukset lehteen verkkopalvelun kautta (25€/kpl) tai myyntiin yhteys isomman mediatilan suhteen.

Työpaikkailmoitus lehteen verkkopalvelun kautta (20€/kpl) tai myyntiin yhteys isomman mediatilan suhteen.

1 Comment

Comments are closed.