#Lohjan100parasta -somekampanja kannustaa lohjalaisia huomaamaan hyviä asioita asuinkunnassaan sekä jakamaan omia suosikkikohteitaan ja -asioitaan Lohjalla. Kampanja-aikana kampanjan järjestäjä Lohjan Nuorkauppakamari ry nostaa esiin sosiaalisessa mediassaan, Facebookissa ja Instagramissa, 100 parasta asiaa Lohjalla. Kampanja-aika päättyy Lohjan asuntomessujen alkamiseen eli 9.7.2021.

–Me Lohjan Nuorkauppakamarissa olemme ylpeitä kotiseudustamme sekä erilaisista palveluista ja yrityksistä ja haluamme osaltamme tuoda esiin syitä, miksi meidän mielestämme Lohja on hyvä paikka asua ja elää, kertoo somekampanjan projektipäällikkö Pernilla Granqvist Lohjan Nuorkauppakamari ry:stä.

–Kampanjan aikana haluamme tuoda esiin Lohjan monipuolisuutta ja tarjontaa turisteille ja paikkakuntalaisille. Erityisesti näin Lohjan asuntomessukesänä toiveenamme on, että messuvierailijat voisivat löytää mielenkiintoisia oheiskohteita koko Lohjan alueelta. Sata parasta asiaa on vähän, ja tämän vuoksi kampanjaan toivotaan osallistumista myös yksityishenkilöiltä. Facebookissa ja Instagramissa julkaistujen julkisten päivitysten kesken arvotaan 11.7.2021 lohjalaisen elämyksiä ja seikkailupalveluita tarjoavan Runaway Planinpakopelilahjakortti. Muista käyttää julkaisuissa #Lohjan100parasta-merkintää osallistuaksesi arvontaan, ja jotta muutkin voivat löytää julkaisusi ja suosikkiasiasi.

Lohjan nuorkauppakamari ry:n somekampanjan projektipäällikkö Pernilla Granqvist (vas) ja Runaway Planin yrittäjä Susanna Kallio poseeraavat Runaway Planin uusissa tiloissa. (Kuva: Meri Vuorinen)