Siuntioon kuuluu aina hyvää
Jutun otsikko saattaa kuulostaa hieman yltiöpositiiviselta, mutta niin Siuntion kunnanjohtaja vastaa, kun häneltä kysyy, mitä Siuntioon kuuluu. –Meillä on hyvä slogangin ”Ta det lugnt” eli ”Ota rauhallisesti”, joka sopii tähän maailmantilanteeseen. Synkkyyteen ei pidä vaipua, … Lue lisää


